Service

Wat je van ons mag verwachten? Wij vinden het o.a. vanzelfsprekend dat:

- onze adviseurs jou binnen maximaal 24 uur (tijdens werkdagen) terugbellen n.a.v. een terugbel verzoek
- onze adviseurs jou binnen maximaal 24 uur (tijdens werkdagen) terugbellen n.a.v. een afspraakverzoek
- wij altijd transparant blijven in onze tariefstelling
- wij altijd onafhankelijk blijven in ons advies
- wij altijd jouw klantbelang vooropstellen
- wij altijd de laagste maandlast i.c.m. de beste voorwaarden adviseren
- wij onze gemaakte afspraken zullen nakomen
- wij blijven voldoen aan alle eisen die hedendaags aan financieel dienstverleners worden gesteld

Maar mocht er onverhoopt toch iets misgaan, vertel het ons dan. Dan kunnen wij het probleem oplossen. En mocht je vervolgens toch niet tevreden zijn, of van mening zijn dat we niet adequaat op jouw klacht hebben gereageerd, dan kun je je wenden tot:
 
De onafhankelijke Stichting Klachteninstituut Financiƫle Dienstverlening (KIFID)
Postbus 93257 | 2509 AN Den Haag
Tel. 0900-3552248
Email: consumenten@kifid.nl
Website: www.kifid.nl.


Maar uiteraard verwachten wij ook wat van jou als klant. Wij vinden het o.a. vanzelfsprekend:

- dat je altijd de juiste informatie aanlevert
- dat je netjes de factuur voor het advies en de bemiddeling betaalt
- dat als je een klacht hebt dit met ons bespreekt en niet direct met anderen deelt nog voordat we de kans hebben gekregen het probleem op te lossen

Bel mij terug!

Geef uw nummer en wij bellen u:


Stuur ons een mail op:

info@hypotheekgesprek.nl

Ik weet wat ik wil!

Ik wil een adviesgesprek aanvragen!


Hypotheek adviesgesprek aanvragen